fredag 12 mars 2021

Kackel bland blommorna.


Hej.

Sist jag skrev skulle vi iväg på inköp till butiken...det var några dagar sedan nu...
Inköpen blev lyckade och grytan blev galet god.😉
Långkok misslyckas sällan.😊

Men nu är det minsann redan fredag och det blev veckan som tog emot vintern igen...
För igår var det till att vakna till en vit värld som dock tack och lov blev till slask framåt eftermiddagen.
Jag hoppas det var sista bakslaget med snö för i år...
Nu vill vi bara ha vår och positiva saker att se fram emot.

Denna vecka har rusat på som vanligt.

Den har varit lite annorlunda också...
Intressant kan man säga.
Jag har fått insikter och inblickar i nya saker.
Det bara snurrade i huvudet efter det, men jag börjar landa nu...tror jag))😏😉


Vi har också laddat butiken med en massa nyheter.

Idag kom tex dessa söta rostiga höns och tuppar.
Smidiga att sticka ner i både rabatt och kruka och de ger en söt vår och påskkänsla.

Dessa kan man ju för övrigt ha framme året runt men lite extra trevliga är de allt när vi går mot påsken...


Här har jag satt dem med en ljuvlig narciss och vanliga tete a tete och utemurgröna.
Visst är det fint att blanda narcisser och små påskliljor...
Och så är det ju rådjurssäkert.
Tummen upp för det.💛





Hoppas veckan varit fin.

Kram från mig

Inga kommentarer: