torsdag 18 juni 2020

Midsommarhelgen.


Medan vi varit i studentbubblan har jobbet ändå rullat på vid sidan av och samtidigt.
Jag har liksom bara inte hunnit skriva och visa något från "det livet" här.
Då fanns det bara tid till det absolut viktigaste vilket var studenten och att ro det i land och bloggen hamnar ju inte bland det viktigaste direkt.

Det har verkligen varit somriga härliga dagar och vädret inför midsommar har jag inte ens brytt mig om för allt fokus låg baaara på studenten och sedan resten ja det får bli som det blir, ni vet den känslan hur man prioriterar viktigt och mindre viktigt.
Och studenten var det största som hänt på länge! Och ett minne för livet.

Inför studenten plockade vi stora fång med lupiner och hundkex och satte i gamla zinkspannar...hur fint? Helt ljuvligt tycker jag!

Nedan nya fina ljuslyktor som nu hunnit landa i nätbutiken också.
Jag fick ju också hem så ljuvliga somriga muggar men de tog slut innan jag hann lägga in dem så nya är beställda.
Verkligen uppskattade sommarpresenter.



Nya Hinza väskor har landat i butiken och vi har ju också fått hem kylväskor som är Hinzas egna och därför utformade att passa i deras väskor.
Finns till stor och liten Hinza.
Så himla praktiskt ju!



Kylväskorna kan också användas fristående och inte bara till just Hinza väskan.


Min favorit.
Magical hydrangea.
Och på stam! Så fina!



Eldfaten som kom hem till butiken är superfina att ha blommor i och även att lägga flytljus i...
Jag kollar på det underbara programmet på TV4 Karl-Fredrik på Österlen och nu i sista programmet hade han sådana här eldfat vid nya glashuset och han hade fyllt dem med blommor som låg och flöt.
Väldigt vackert!
(njuter verkligen av alla detaljer i det programmet, så extra roligt att det ska spelas in fler avsnitt!)



Japp, var ju tvungen att fixa lite extra fint med sådana här blomsterfång till studentmottagningen men måste säga att de hållit väldigt bra! Jag har dock fått fylla på vatten i spannarna varje dag för i värmen har de druckit sitt vatten ordentligt.


Med det vill jag bara avsluta och säga att;
Midsommarafton har vi öppet
9-13

Midsommardagen stängt.

Glad midsommar.

Inga kommentarer: