onsdag 12 april 2017

Favoriter från Tine K Home i lager igen.


Hej där.

Dessa bilder tog jag för nästan exakt ett år sedan.
Och anledningen till att de är här nu igen på bloggen är för att idag fick vi påfyllning av dessa krukorna från Tine K.
En favorit och storsäljare.
Vi fick även rillade vita Tine K krukor i storlek small som varit slut över ett år.

Krukorna ni ser på bilden finns också hemkommet i två större modeller som vi ej haft hemma innan.

Älskar dessa krukorna.

Svart stor järnbricka i phantom att hänga på väggen har vi precis också fått hem (finns ej ännu i nätbutiken) och det är en sådan jag har ovanför TV;n hemma, brukar också ha en i uterummet sommartid.
Så snyggt med denna stora enkla plåtbricka och den har också varit efterfrågad igen.


Här hänger den,
 järnbrickan))
(Kalasbild från i somras)





Dessa vackra anteckningsböcker från PB Home är också nya...
Tygklädda pärmar och läderband att vira om...
Så fin att ha liggandes framme.
Jag har en förkärlek för fina anteckningsböcker.
Jag kan köpa dem bara för att de ska ligga framme och sen skriver jag kanske aldrig i dem...
😊


Dessa kommer i webshopen under dagen.



Varmt välkomna till oss denna påskhelg!
Vi har blommorna och pyntet för att sätta piff på påskdagarna.

Ha en fin Dymmelonsdag!

(dymmelonsdag är onsdagen i stilla veckan och infaller fyra dagar före påskdagen, för den som undrar😉)

Inga kommentarer: