onsdag 28 januari 2015

Det där med att vara nöjd, och glad!

 
Ni vet den där känslan när man precis fixat till något hemma.
Något nytt.
 Kan vara ack så litet, men det är fixat och förändrat
 och det går man liksom omkring och gläds åt och njuter av.
 
Världsliga glädjeämnen,
 men sånt som är mina intressen.
 
Just nu är jag så nöjd att skåpet är målat och alla nya fina saker jag ställt på det.
 
Det gör mig extra glad dessa mörka vinterdagar.


Och så går jag och funderar på att baka semlor...lite för sent ikväll då, men det måste det bli snarast. Hittade ett med chokladfyllning istället för mandelmassa...lät galet gott tycker en chokladälskare som jag.
 
Lovar att återkomma med receptet om det blir bra nog att dela med sig av.

 
Alltså det är galet vad vi får leveranser just nu.
Tre stycken olika idag.
Bla påfyllning av Lisa W Breitholtz artprints i A3 storlek som försvann fort sist.
 
 
Och så ett litet TV-tips!
Deckarna i SVT1 ikväll.
Missa inte om du gillar böcker. Nytt spännande grepp på att granska en författare.
Riktigt spännande avsnitt förra gången.
 
Hoppas ni har en skön kväll!
 
Kram!

Inga kommentarer: