tisdag 4 november 2014

Iris Lights


 
Goddagens denna november tisdag!
 
Det är grå väder men jösses så varmt det är...
Ska det aldrig sluta?
Jag tycker inte alls att ogräset behöver hålla på och växa hela hösten...
 
Igår fick vi en mycket efterlängtad leverans av Iris Lights!
 
Ja tjoho och mer där till!
Beställt på Formex så det var en viss väntan.
Men nu är de nya slingorna med LED.
 
Vi har fått påfyllning av favoriter sen tidigare som Pure White, förstås!, Silver, Creamy White, Flamingo, Wasabi mfl.
 
Två nya färgkombinationer för denna säsongen är Royal Blue och Paris Blue.
 
Hittas i nätbutiken.
 



 
 
 
Idag ska visst reportaget komma ut i Hemmets Veckotidning där jag är med, så det ska bli intressant att se))!
 
Och innan det mörknar ska jag försöka slipa en lavoar med marmorskiva upptill som ska göras fin med ny färg.
 
Kram

Uppdatering, Nu har jag läst reportaget och jag är inte 42 år.
Just for the record! (haha!)

Inga kommentarer: