onsdag 12 mars 2014

En ledig eftermiddag i solen


 Efter rundan!
 
God morgon där ute!
 
Nu är det mycket tankar på New York resan som närmar sig...
Det stora äventyret för mig, barnen och väninnan med sin son.
Känns fortfarande overkligt men nästa månad bär det faktiskt av...
 
Och bäst tänker jag när jag springer.
 För mig är det det absolut bästa sättet att rensa huvudet och även att komma på nya saker både när det gäller jobb och privat.
Vad vore jag utan mina rundor...
Kan inte leva utan dem kan jag säga.
Igår eftermiddag tog jag mig lyxen att sticka iväg en runda i den soliga eftermiddagen.
Hur härligt som helst!!!
(Min chef är snäll ibland...haha...)
 
 
Elsa har också vårkänslor så klart!
Och tom att hon fastnade på bild igår! Hon är inte lätt att få med kan jag säga...
Försiktigheten själv.
 

 
Livet på landet med fågelkvitter är ljuvligt!
Speciellt om man är katt och har mycket att hålla koll på,- för nu börjar det prassla och rassla överallt när livet i naturen vaknar ordentligt igen...
 


 
Dessa mysiga rustika lerkrukorna kommer i nätbutiken under dagen.
Väldigt snygga till exempelvis kryddor, en enkel murgröna eller ljusrosa Mårbacka...suck...
Fina med det lilla fatet och den rillade kanten.
 
Ha en fin solig dag bloggisar!
 
Kram!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilka härliga bilder!!
solen gör en verkligen helt lyrsik just nu:))
Va spännande med er resa!! En dag ska jag med åka dit:-)
Ha en fortsatt fin em och kväll!
Kram Anna

Viola sa...

Låter superhärligt med resan jag är glad att jag får en vecka förhoppningsvis nästa..blir ner till lägenheten i Spanien, hoppas jag får vara där nu en vecka för sist fick jag åka hem när min mamma blev allvarligt sjuk och tänk att jag lyckats pricka in tre dagars ledigt med härliga temperaturer i vattenhålet, har gått ner i tid under vintern..skönt, var välbehövligt och tror jag ska fortsätta med det nästa månad oxå..kunderna har anpassat sig bra, ha det så gott, kram

Anonym sa...

Här planeras det också för en resa till New York den 6 april.
Det är ju så mycket man vill se och uppleva..
Längtar...
Trevlig resa!

Kram Helen