onsdag 19 februari 2014

Min nya arbetshörna...

 
...är nu nästan klar...
 
Skrivbordet har jag flyttat ner från ovanvåningen där det tidigare stod i allrummet och så målade jag det svart.
Stolen, min favorit, har flyttat ner från sovrummet, och soffan som tidigare stod i hörnan har fått flytta en liten bit bredvid bara...
Ja,
 så blev det genast lite nytt och annat
 och en plats för mig med min dator när man jobbar hemma.
 
På väggen bakom skrivbordet är tanken att en födelsedagspresent ska ramas in och sättas upp.
New York Monuments av David Ehrenstråle.
 


 
Underbara doftljusen från Reunion Home...
 
 
Liljorna jag fick på Alla Hjärtans Dag är så maffiga nu...
Och doftar ljuvligt!
 
Så enkelt och fint!
 
Nu ska jag och barnen köra en liten sväng.
 
Ha en fin fin onsdag!
 
Kram!

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jättefin hörna :)
Det är viktigt att man har en trivsam plats.. och vacker :) när man sitter och jobbar!
Stor kram
Jessica

EvaB sa...

Fin arbetshörna med vackra blomster! Där blir det säkert lätt och roligt att arbeta. Antar att du har fin utsikt också! Kram