fredag 11 oktober 2013

Vackra fredag...



Bild I-phone, instagram
 
Hej Vänner!
 
Bjuder på höstiga fredagshälsningar från Knäred idag!
 
Jag njuter och njuter av naturen som är som en tavla och som man liksom bara måste fånga...
 
Kanske för att kunna minnas lite mer av det nästan overkligt sköna som är nu...
För det går inte att se sig mätt.
Det är oändligt vackert.
 
Sverige är fantastiskt eller hur?!
 
(Extra hej till dig Thina, eftersom jag vet att du njuter av Knäredsbilderna borta i Thailand och att det betyder mycket för dig att "se hem", -och så har du ju så fint och trevligt sällskap av Linda m familj just nu...)
 

 
Ni är flera nu som frågat om kurs inför advent och jag lovar att återkomma om detta i nästa vecka.
Datum, tider och vad vi ska göra.
 
 
Önskar Er en vacker dag!
/ Mariette

3 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Ja, jag kan bara hålla med dig!
När jag körde till och från jobbet i dag så höll jag nästan på att köra av vägen - så fint var det!
Och på jobbet hade jag rastvakt, och när det ringde in fick jag bara lov att gå in och hämta iPhonen, och så snabbt ut igen för att fota lönnarna bredvid fotbollsplanen! Så overkligt vackert dessa dagar!
Underbart är kort - bäst att njuta och ta in så mycket man bara kan!

Kram // AH

Lone sa...

efteråret er SÅ smukt. tænk - med tiden er det kommet til at være en årstid jeg ser frem til :-)

God helg til dig!

Mamma C sa...

Jättevackra höstbilder.
Kram Mamma C