fredag 25 oktober 2013

Blommor, kuddar och annat...

 
Instagrambild, I-phone
 
 
Hej i Fredagsmyset!
 
 
Idag var en hektisk dag...
Roligt när det är så mycket att göra, men nog tar det på krafterna också...
Så därför var jag ute och sprang en runda nu ikväll, i mörkret...
Har inte varit ute sen i måndes på någon runda så det var efterlängtat och jag inser att jag blir inte ens andfådd när jag springer längre,-får bara ont i benen...
Vad ska man göra åt det...
 
Träna intervall...
 
Ja, inte vet jag. Jag bara springer för att jag älskar det men lite utmaningar och variation vore ju inte fel emellanåt när det gäller träningen.
 
 
Förutom allt blomsterskapande idag så har jag uppdaterat nätbutiken med nya artprints från Hagedornhagen som kom igår,
Nya fina PB Home kuddar i neutrala färger finns också inlagt i nätbutiken.
 



 
Fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Så fint! Gillade kuddarna!
Duktig du är som springer, det funkar inte med min rygg/höft längre men lite intervaller blir det ibland.
HA en fin helg, kram Suss