lördag 10 mars 2012

Rätt låt vann,- och lite mer smycken!

Jamen visst var det rätt låt som vann ikväll i melodifestivalen??!!!
I vårt sällskap hölls det på lite olika låtar och barnen ringde på Danny...(som ju blev tvåa i år igen...måste kännas lite snopet att snubbla på mållinjen igen)

Tulpanbuketten jag gjort, som jag visade i förra inlägget, och hade med till svärmor ikväll låg som en smäck i mitten på bordet! Hur fint som helst! Så den modellen kommer jag att göra om och variera...

Ja alltså,-
 egentligen ska man ju inte jobba en lördag kväll halv tolv, meeeen, lade precis in dessa två smyckena i nätbutiken...
 Jag är ju galet glad för de där "juvelerna" också!

Svärmor...hon bjöd på gås med en massa tillbehör och till efterrätt var det äppelpaj med sååå god vanilsås,- så gissa om man är mätt nu?!!

Hoppas ni haft en fin dag och TACK för söta hälsningar!

KRAM!

*Uppdatering; klänningen/tunikan är från H&M/Divided*

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fina smycken! För att inte tala om den söta blusen du har på dig, får man fråga vart du har köpt den? Ja man brukar aldrig gå hungrig från svärmors kalas :). Trevlig helg! Kram johanna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefina smycken ..igen..;)
Klänningen är supersöt, kan den vara från hm..? Påminner annars om en som finns där som min lilla skrutta köpte när vi var i Globen i helgen:)

Jaaaaaa, rätt låt vann!!!!!!

Ha de gott
Kraam Susanne

Malin`s Diner sa...

Härligt att äntligen rätt låt vann! Go Loreen!

Vilken fin "bukett" tulpaner, originell. :o)

Kram Malin