onsdag 4 maj 2011

Lite nytt!

Blandat från senast inlagda saker i nätbutiken

Hej där ute!

Vilken kylig natt det blev...
Man får ju bara hoppas att inte allt för mycket förfrusit! Vårt stora körsbärsträd utanför köksfönstret såg inte roligt ut idag morse...
Men man får ju leva på hoppet, det ska bli varmare...
Rätt så bisarr syn när jag var ute och sprang igår kväll, snö på granarna och bredvid stod björkarna och lös med sin Majgröna härliga färg!

Har lagt in lite nytt i nätbutiken nu på fm och snart ska vi iväg och hämta möbler.
Spännande!

Just nu är det väldigt blandat av både nytt och vintage som hamnar i nätbutiken, precis som jag tycker det är finast att blanda sitt hem också...

Ha en fin dag!

Mariette

6 kommentarer:

Ullis sa...

Vilken snygg kudde! Ska kika in i butiken också.
Ha en bra dag
Ullis

Haze design sa...

kikar förbi på din fina blogg:-)

Karoline sa...

Den där underbara glasbrickan och fatet med mässingsdetaljer ryckte jag åt mig illa kvick, supervackra!

Signe 1 sa...

gahhh vad mycket fint, bara lääängtar tills jag får börja shoppa inredning igen;-))

snart dax för en runda...har haft en dags vila så nu är det dax med träningen igen, haha...

ha det gott vännen!!

kramis s

Unknown sa...

oj vilka fina saker du har i butiken!
ha de gott!
susanne

HEMLÄNGTAN sa...

Ja, det är verkligen helt galet med den här snön och kylan. Vi får väl verkligen hoppas att det var sista kylan som var nu. Men som du skriver så är man ju lite orolig för växterna...

Mycket fint du fått in i webbutiken! Hoppas arbetsdagen varit bra!

Kram!