måndag 2 maj 2011

Ett skepp kommer lastat!


Idag har jag kört en massa möbler till butiken, och igår kom det ännu ett lass.

Visst ser det härligt ut när allt står så där lite huller om buller!
Här nere vid en av portarna till uthuset.

Så nu har jag massor av godbitar till möbler att fixa till.
En del behöver bara tvättas och rengöras, men en del ska givetvis målas...och det är där det tar tid!

Men ni som är på jakt efter någon speciell möbel, håll koll framöver.

Ikväll har jag fixat nästan färdigt i Erics rum och jag är faktiskt helt slut! Det blir ingen joggingrunda ikväll, det blir bara soffan och TV;n!

Tusen tack för alla hälsningar!
Jag har inte varit duktig på att skriva så många tillbaka...tiden räcker inte till...Nätbutiken försöker jag också uppdatera regelbundet så glöm inte att kika in där, godbitar dyker upp!

Vi ses!

6 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Så mycket kuliga och fina saker du hittar! Och det där med att jogga, det är inte alltid man hinner med det... det blir soffan för mig med ikväll!!!
Ha en fin vecka!
Liv

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh, rena julafton, enligt det jag ser behöver inget målas, så snygga stolar!!! Mari.

Signe 1 sa...

åhh så fina möbler och de kommer bli bedårande när du har lagt ditt trollspö på dem:-)) för att inte tala om ert hus..to die for!!

här blev det crosstrainern ikväll, puh är helt slut, men skönt när det är gjort!!

ha det bäst vännen!!

kramis s

gamla skolan sa...

ÅH ! Så mycket fina gamla saker du har kommit över !! Vilken fröjd !
Kramar // Susanne ♥

Designe sa...

Åh, det ser jättetrevligt! Härlig blandning! Kram :)

Karin sa...

Så härligt jobb du måste ha!!

Låt var sak ta sin tid, men du hinner med MASSOR det har jag förstått.
Snart dax för ett besök i butiken tror jag.

Ha en bra vecka
Kramar
!