söndag 8 maj 2011

Canvas?

Olivia och Eric, med en magnolia i handen...


Hej där ute!

Nu har man verkligen en massa annat att göra än att sitta framför datorn så här en solig dag!
Men jag var inne för en telefonintervju så nu lägger jag in en liten bild på de där älskade barnen!!!

Jag är så sugen på att beställa ett canvastryck.

Tänkte mig denna bilden till trappen i hallen.

Har också hunnit en tur till plantskolan där en ny magnolia inhandlades,den ska jag ut och plantera nu!

Hoppas ni njuter en härlig söndag!
Mariette

5 kommentarer:

Dronninghuset sa...

vakkert bilde.
jeg og ønsker meg en magnolia, men lurer på om den kan overvintre ute? kan bli for kaldt kan hende...
nyt dagen,
klem Tove

Ullis sa...

en riktigt fin bild, skulle verkligen passa att förstoras!
Nu har jag arbetat hårt i trädgården nästan hela dagen, och känner mig skönt trött, jo en sådan här dag får datorn komma i andra hand.
Ha en fin kväll!
Ullis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såklart du ska låta trycka upp bilden på canvas, det är ett jätefint foto. Dom ser väldigt snälla och rara ut dina barn.
Kramar
AnnaMaria

Rut och Signe sa...

En god vän till mig har låtit förstora alla sina barn i canvastryck och de är så fina. Det blir ett bra minne att ha på sina söta barn. Ha det gott, Marie

HEMLÄNGTAN sa...

Håller med dig. Datorn och bloggandet är verkligen inte högt prioriterat just nu. Man måste ta tillvara på dessa underbara dagar när de väl kommer.

Ha dé bra fina du!
KRAM