lördag 29 april 2017

Hängande tulpan


Nu finns Eldgardens fina hängande marschallhållare "tulpan" i butik och webshop.

Jag hade ju önskat att ha en lite mera grönskande bakgrund när jag skulle fotat denna rostiga skönhet men snart händer det...
Då står körsbärsträdet i blom och grenarna mot himlen blir vita...

Underbara maj välkommen!


Ikväll blir det grilla och hemmamys och nu i helgen måste jag bara göra årets första rabarberpaj...
Har som vanligt hittat ett nytt recept jag måste testa...detta är med vit choklad...
Lovar att återkomma om det blir gott!😊


Fin lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin marschallhållare. Önskar dig en fin Valborg. Va rädd om dig och vi hoppas på soligt väder. Många varma hälsningar från Eva L. i Blekinge.

Gudrun sa...

Så snygga marschallhållare,något att önska sig:-))
Idag slog de första körsbärsblommorna ut här på Öland.Vi får hoppas på lite mer värme.
En trevlig Valborg önskar jag dig.
Hälsningar Gudrun

Tulipa sa...

Trevlig Valborg fina ni!
Hoppas ni får en härlig helg i vårens tecken!

Kram Mariette