söndag 23 november 2014

För kvällar i favoritfåtöljen!


 
Bland många ting jag gillar här i livet så är det bla kuddar och plädar. Det gör ett rum så mjukt och behagligt och ombonat.
 
Denna "fuskpälspläden" är inget undantag.... Gillar förstås!
 
Klassisk och snyggt melerad i färgerna så smälter den in till många olika toner och nyanser i ett rum.
 
Detta är min favorit fåtölj att sitta och titta på TV i om kvällarna just nu.
Ja, dvs när jag tittar på TV för det gör jag inte så mycket, men det är ju skönaste sättet att koppla av efter jobbet, när man fått sin motion och vintern bjuder ju på en hel del program och serier som är bra!
 

 


Idag har jag mest bara hunnit med att baka men även varit i butiken och förberett för gänget som kommer imorgon kväll och julpysslar.
 
Ha en riktigt skön kväll!
 
Kram Mariette
 
Pläd nyhet i nätbutiken.

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å himmel vilken gosig pläd!!!! Ljuvlig nu när vindarna viner utanför fönstret..
Ha de fint!
Kram Anna

Malin`s Diner sa...

Wow, så fin och varm. I dag har det blåst i Glommen ska du veta. Riktigt innesittarväder.

På min blogg väntar en liten bloggutmaning.

Kram kram