lördag 28 september 2024

Höst i butiken och ett helg erbjudande!


Hej i hösten.

Det blev helg igen och en vecka har gått.
Jag blev sjuk och har legat utslagen i fyra dagar...
Men nu är jag på benen och när jag började jobba häromdagen var det mycket att komma ikapp med))😊

Butiken skulle tex fortsätta höstsmyckas,...

Många idèer på vad jag ville göra hade hunnit ta fart i mitt huvud under fyra dagar till sängs...😇

På torsdagen fick vi därför hämtat både halm och pumpor och påfyllt med massa härliga höstblomster.

Några bilder kommer här.🍂









Plantering med calluna, cyclamen, pernyttia och en båge med mossa.
Vackert höstigt i kruka.



Det finns så många olika fina calluna ljung!

Nedan, till vänster skymtar Calluna Wildberry (olika färger i krukan👌😍), Calluna Sunset i mitten (sååå läcker!) och sedan vanlig röd Calluna till höger.
(I krukan ovan har jag en rosa calluna ljung.)
Calluna ljungen finns i många olika färger och nyanser.
En tacksam tålig ljung till dina höstplanteringar!
Våga blanda och mixa.😍




Fredag, lördag och söndag kör vi ett härligt höstligt erbjudande med 10% på höstens NYA kläder och sjalar.
Här den nya snygga GRÅ ponchotröjan.

Önskar dig en skön helg!

Kram M

Inga kommentarer: