söndag 21 april 2024

Kläder och lite hälsa...


I natt drömde jag att det var sommar...
Jag ville inte vakna...😊

De sade på radion i fredags att det är den kallaste april på många år och det känns...brrr...
Min längtan efter värme är så stor nu....och när det kommer dagar som ändå bjuder till av lite värme så är det som himmelriket...njuter in i själen gör jag då.😍
Mer av det nu tack.
Jag känner mig lite lurad på hoppet av vår denna april...men, det lär komma till den som väntar...😊

Vi fick nya kläder i fredags.😍

Kaftanen och byxorna har hunnits fota och läggas in i webshopen.





Och så har vi byxorna nedan...😍
Så snygga!
Finns i S/M och L/XL
(L/XL slut nu)





Blommor fram och enfärgat på baksidan.



Denna helg testar jag nya maträtter. 
Igår blev det en kycklingrätt från Halv Åtta hos mig, TV4 och idag blir det en ny fisksoppa jag hittat på nätet.
Jobbar lite i trädgården och kör det vanliga tvätt och städracet.

Jag väntar på en kortison spruta som jag ska få i tummen så jag måste vara försiktig och inte använda den för mycket och ogenomtänkt...helt hopplöst när tummen krånglar och värker...
Det är handikappande...
Överansträngning säger läkaren. Jag tror att även tummen, som smällt till och leden i den "står ut" är en biverkning av allt borrelian kan ställa till med och utlösa av besvär, sjukdomar och krämpor i kroppen.

Jag har också börjat prova mig fram med Gua Sha som jag blev tipsad om att testa av min akupunktör i ansiktet...

Mycket med hälsan med andra ord...men om jag tänker tillbaka hur sjuk jag var för bara några månader sedan så har det gått med stora steg framåt. Man får se det så när det är tufft...

Kram från mig

Inga kommentarer: