fredag 4 november 2022

Nu lyser stjärnorna...





November i almanackan.
Stjärnorna lyser i butikens fönster och på kvällarnas mörka himmel silar månen sitt ljus genom kvällsrundor bland skog och mark.

Vintertiden har lagt sig över dagarna och ljuset från det vackra är så välkommet.

Vi dras till det där ljuset...det märks så tydligt...


I måndags skyltade jag om.
Alltså älskar hur fint det blir...


Min tanke var att hinna jula i antiken även denna veckan men det får bli på måndag.
Jag har gjort massvis av gravsmyckning istället och idag fredag har jag även börjat göra årets första granar på betongfot.😍




Dessa pepparkaksburkar...
Så fina!
Sålde slut direkt också...



En ny gammeldags adventskalender landade från Holland förra fredagen och finns nu så klart i butiken...




Änglakören...en av årets alla nya fina adventsbelysningar...


Nu ska jag fortsätta pynta och binda och plantera här i butiken.


Imorgon lördag Alla helgons dag öppet 11-13.


Ha en fin helg.

💖

Inga kommentarer: