onsdag 9 november 2022

Jul ute i antiken.


Jul ute i antiken...

I måndags var det dags att börja röja här ute i antiken.
Städa, plocka bort, plocka fram och möblera om lite.

Julen skulle in.

Och det blev så mysigt.

Det är verkligen något speciellt när julen får komma fram och lysa upp våra korta mörka dagar...


Idag har jag även fortsatt att göra julfint utanför antiken.


Det blir mycket bärande och kånkande med lådor och saker upp och ner för trappor till vinden både ute och på vinden inne...
Bra träningspass...😍

Kaoset som blir när man ska röja runt gillar jag inte dock, den känslan av "herregud"😮 hur ska jag få ihop det här när allt bara är TOTALT huller om buller den gör mig lite frustrerad...puh...😅

Sedan, -

lugnet och känslan av lycka när allt börjar ta plats och det blir så fint...

Den känslan är härlig!😍

Älskar det.


Att gå ut här i antiken när det skymmer eller mörknat det är såååå mysigt...

För ljus och pynt och glitter är väl aldrig så vackert som när det glittrar i mörkret...eller hur...🌟








Gillar verkligen min röda stjärna här som jag gjorde av kornell...
Fin att dekorera såväl inne som ute med.😍


Redan onsdag idag.
Veckodagarna går så fort och snart är det advent...

Önskar dig en fin dag.
💚

Inga kommentarer: