lördag 12 november 2022

Nu börjar jag binda julkransar.


Om två veckor är det adventshelg så nu är det hög tid att börja binda kransar...

Trenden med mycket grönt och naturmaterial håller ju i sig i kransväg men här ute på landet märker vi att det önskas lite rött också...😊
Och att kransarna ska dekoreras. Inte bara vara gröna.
Det tycker jag är roligt.
Och jag måste säga att jag älskar att glittra lite på kottar och grenar och annat för att sätta den extra lilla piffen.😃



Just dessa två kransar som hamnade på bild här har dock inget rött i sig...men i min butik finner man inte "bara" naturkransar.😍 Jag märker ofta att om jag gör upp "helgröna" så är det ändå bara de som blivit dekorerade som blir de valda att åka med kunderna hem...


Idag har vi haft kunder som säger de ska hem och julpynta...
För de ÄLSKAR detta med advent och jul...😍

Hemma hänger jag inte upp adventsbelysning förrän det är adventsvecka men i butiken går vi ju "all in" nu!
Och det är UNDERBART!


Önskar dig en fin helg.
💚

Inga kommentarer: