lördag 23 juli 2022

Rostiga ljus.


Oj vad dessa är populära!
De rostiga ljusen...

"Alla" gillar tydligen ideèn med fyra ljus tillsammans som en slags adventsljusstake.
Och sedan om man väljer att sätta denna dekoration inne eller ute...
Ja det kan man ju göra precis som man vill.
Fint att piffa till med en ljusslinga också när det nu blir dags framåt senhöst och vinter.


Senaste dagarna...
Jo jag jobbar på,- det är mycket turister nu bla och det är superroligt, och så har jag försökt njuta av värmeböljan som drog in också så klart!

De varmaste dagarna blev det så mycket badat!
Helt underbart!
Så det blev bad i både hav och sjö.
Jag älskar att bada))😍
Har alltid gjort😃och att simma...

Motionen de varma dagarna blev så klart därför simning...
Perfekt när man kan simma hemma ändå))😊💦
Och det är riktigt jobbigt bara det blåser det minsta och man har vinden på vattnet att simma mot...
Men som sagt, jag älskar det.
Roligt med variation och lite utmanande.

En dag blev det gympa i Laholm och så har jag så klart haft någon dag med paus...man får ju inte överdriva))😉💪😅


Så det är väl det mitt liv mest bestått av denna vecka hitintills...
Jobba och träna och vända näsan mot solen och njuta...
Så efterlängtat!

Och dessa ljus då...
Efterfrågan på dem vet inga gränser även i år och nu har jag återigen länsat lagret hos leverantören.😍


Ha en fin helg och fortsatt sköna julidagar!
💚💚💚💚💚

Inga kommentarer: