tisdag 21 juni 2022

Midsommarvecka...


Härliga detaljer som korgar, träfiskar med ögon av snäckor...
Fint om ni frågar mig.
Och naturmaterial ger en så mjuk känsla att sätta till detaljer av i inredningen.
Älskar det.💙



Korgarna finns i rund och rak modell och passar lika bra att ställa som att hänga.




Tänk att det redan är midsommarvecka...
Det går så fort, sommaren är alldeles för kort...det gäller att stanna och njuta...
Men ibland är det svårt...


Dessa platta korgar är de perfekta blomster och skördekorgarna...
Man känner sig verkligen som om man är med i en idyll från den engelska landsbygden eller något 😃 när man går runt med denna fina härliga stora korg!💚💗💚



Idag skyltar jag om med sommar i butiken.
Snäckor, fiskar, emaljtvålfat, fågelbad, terrakotta, fotogenlampor, plädar, läckra bambulampor, gräs på rep fästa med tvättklämmor mm.😍

Det blir så härligt!

Egentligen skulle jag också visa er de fina Nyhavns husljusen men de sålde slut innan jag hann blinka...
De var galet fina så inte konstigt men i alla fall...ibland går det fortare än man tror.
Så nu sitter jag och "filar" på min höst/vinterbeställning och väljer ut säsongens nya ljushus från samma leverantör...


Hoppas ni haft sköna dagar!
Jag var på ett så roligt träningspass igår kväll.
Första på två veckor så det var väldigt efterlängtat och underbart roligt.
Men ibland är det svårt att få till tiden till den där borta träningen så då får man hålla sig på hemmaplan tills man kan "smita" iväg på ett pass!😃


På fredag midsommarafton har vi öppet 9-13.

Dagarna innan öppet som vanligt.😊

(Midsommardagen stängt)

Kram och Hej!

Inga kommentarer: