torsdag 23 juni 2022

Midsommarafton öppet 9-13


Så kom den underbara sommarvärmen!

Imorgon Midsommarafton har vi öppet 9-13

Förutom att det varit fullt ös nu inför midsommar så har jag också fått sätta igång med planering och förberedelser inför Knäreds Dagen nästa vecka.

Då kommer vi att ha vår gammeldags kaffeservering vi haft i alla år det varit Knäreds Dagen så denna tradition håller vi på.

Har lite andra planer på gång också inför denna lördag men mer information om det kommer.

För nu är det midsommar, midsommar och mycket jotdgubbsbeställningar att hålla rätt på.😍




Några snabba bilder från butiken...😃
Hann ju skylta om i förrgår.
Härligt med förnyelse i "stora fönstret" också.

Det är sååå ljuvligt när solen lyser in i butiken och ger det där sommarljuset...
Som jag längtar efter det när det inte är här.
Igår var jag så frusen när jag kom hem så jag fick duscha varmt och dricka te innan jag kände mig "normal" igen...riktigt kallt igår, vi har ju dörren öppen nu om dagarna och ibland blir det kallt...😉
Bara att härda sig men igår var minsann en extra kall dag! Och ändå stod jag lite framför en varm ugn och bakade....






Välkommen midsommarafton 9-13

Glad midsommar!

2 kommentarer:

Unknown sa...

OH vad roligt att komma fram och se din fina blogg, säkert ett års sen så himla glad att få ta del av din butik och dina tankar, Glad midsommar, kram Eva

Tulipa sa...

Åååh tack fina du vad glad jag blir!
TACK. Tusen tack!

Glad midsommar från Knäred!

Kram Mariette