måndag 21 mars 2022

Tröjor


En solig helg med välbehövlig tid ute har det varit.
Tänk att bara få vara ute i sin trädgård...
Lyssna på fågelkvitter och tystnad, 
känna solen mot sin kind och se våren vakna...
Alltså det är sann lycka.

Igår var jag ute och vårstädade hela dagen lång och det var underbart.
Högtryckstvättade och gjorde fint.
Som jag älskar det!

Fem timmar högtryckstvättade jag (kramp i armen efter det typ!😉Och helt prickig i ansiktet av skit från jord och grus😄,) och sen putsade och gnodde jag med annat fejande ute så jag var helt slut när jag kom in till kvällen....haha...


Lite härliga vårnyheter i t-shirt väg som vi passade på att ta kort på efter jobbet på lördagen.


Jeansen hittas också i min butik/webshop.







Med önskan om en fin start på veckan!

Kram
💜

Inga kommentarer: