fredag 18 februari 2022

Rough & Rose


Hej!

Så blev det fredag och veckan har innehållit Alla Hjärtans Dag med massvis av bukettbindning hela dagen lång, lite konstig känsla en måndag...😊som annars inte är en "värsta bukett dagen."
Men superroligt! Den dagen blev verkligen över förväntan måste jag säga.💗

Jag har också hunnit fylla år.
Landa ett magiskt antikt skåp till vårt hem som fraktats från kontinenten och nu flyttat in hos oss.
Det känns nästan overkligt att det står hemma hos oss nu..
Jag har längtat efter det...😍
Jag har hunnit få dos 3 mot covid-19.
Och sen kände jag mig ganska risig dagen efter, ungefär som när man börjar bli sjuk med värk i kroppen och frusen. Som tur var gick det över men jag fick ställa in ett efterlängtat träningspass jag längtat efter i två veckor så det sved lite...😊
Vi har också hunnit packa upp en massa vårnyheter och lägga ordrar och skylta om och ta in vårkänslan i butiken!
Så nu är det pasteller och glada fina färger som välkomnar och ger sköna glada fina känslor.
Hurra för det!!!💗

Nya dörrar har också satts in nere på antiken denna veckan.
Dubbeldörrar som nytillverkats för att efterlikna de gamla.

Så ja...det har ju hänt en del denna veckan och den är inte ens slut ännu!😃



Jag har tagit in ett nytt danskt klädmärke till butiken och det är superroligt känner jag och jag blev sååå glad när jag plockade upp deras kläder häromdagen.
Snyggt och fräscht och ja...bara stort gilla helt enkelt.
Jag älskade färgerna och modellerna.

Tunikorna är ju så snygga att ha nu med tights eller leggings under. Och sedan till sommaren varma dagar med bara ben...

Lite solbränna till blir också fint...😊💗


Mitt nya skåp skymtar här...
Inte hunnit ställa in saker i det ännu men jag måste säga att jag gillar känslan av att ha ett skåp att fylla med vad jag vill!😍
En fräsch ny start liksom på ett drömskåp...
Det har så vackra ornament upptill men det fina är att bakom det så är det platt så man kan ställa saker ovanpå skåpet.
Har redan testat att ställa stora urnor där ovanpå))😂
Vi har högt i tak så jag kan bygga på höjden.😀

Mannen som varit bortrest godkände skåpet när han kom hem igår kväll.😉
Han tyckte det var fint tom!😃
Bra betyg då han inte brukar ha så mycket åsikter om mina inrednings påhitt.😀😊😍





Så fina och kvinnliga och söta tunikor/klänningar...
Läckert med tights och kängor till denna typen av plagg också.






Denna koftan!
Magisk!
Så himla härlig och med en go luva!
Även denna från nya danska märket Rough & Rose!





Lite vår i vackra Madame Butterfly krukan från Majas Cottage...


Vita pärlhyacinter...så fint...


Ha en fin helg!

Kram M

1 kommentar:

Leticia Mongolian sa...

Jag gillar den här färgglada tröjan mest, den är underbar! Det skulle definitivt matcha många av mina stilar.