onsdag 9 februari 2022

Lite så.


Hej.

En liten hälsning från mig.

Jag jobbar, tränar lite mer, planerar, funderar...
Ja lite så.😊

Livet snurrar på ganska fort fast det är februari och lågsäsong. Men det är alltid mycket att stå i av diverse.
Vi stänger ju inte för att vila, planera, göra inköp, osv.😉💚
Nej vi har öppet och bibehåller den service man som kund gärna önskar om man behöver/måste/vill ha något. Då är det föga till nytta om butiken öppnar när våren börjar nalkas.
Livet går ju på med allt vad det innebär och en året runt butik vill man gärna kunna bibehålla att ha.


Saker som andas vår är väldigt uppskattat nu...
Inte konstigt.
Jag älskar det också! Och det är inspirerande.💛



Just nu är det annars mycket fokus på alla hjärtans dag som närmar sig...


Och efter det, 
ja då är det bara vår som gäller i allt känner jag.😍
Alla Hjärtans Dag är lite sista klämmen på vintern i mitt sinne och tankesätt när det gäller butiken och sen virvlar det snabbt på mot mars och alla vårblommor och vårdekorationer som ska fram och glädja oss i vårknoppningens tider...

Underbart!

Kram från mig

Inga kommentarer: