onsdag 13 september 2017

Florence, Mauritz, Swan och andra finingar.


Med risk för att låta som att man går på repeat men vi får verkligen hem så mycket fina saker nu och jag jobbar för fullt med plocka fram det i butiken och även med att försöka fotografera och lägga in i nätbutiken.

Det är alltid så roligt när en ny säsong med finheter ligger framför en.
Lovande och nytt och fullt av möjligheter.

Någon vars Artprints talar till mitt hjärta är Lisa W Breitholtz...

De känns så enkelt vackra.

Som i en oförstörd värld där alla får vara prinsessor och prinsar och tro på det goda.

Nu har vi fått hem fler motiv från Lisa och även helt nya.

Som Florence och Mauritz.


Florence


Mauritz


Swan...



Är du nyfiken att se mera så kolla in i nätbutiken eller butiken!


Lite nya Iris Lights har jag också lagt in idag i shoppen.


Silver är så vacker...

(de silvriga bollarna har skimrande silvertråd som gör det lilla extra!)


Så mysiga att inreda med...
I hörn, i fönster...
Ja överallt där man vill ha en mysig fin känsla!


Den svarta med svart slinga är så läcker.
Gärna till ett grafiskt print också för extra effekt!



Det händer mycket i butiken både med nya saker och en del nya gamla möbler.
Som skåpet ovan tex...


Garden heter denna...



Bilder Iris Lights.

Denna som heter Gotland och bild nedan
Greige
hittar ni också i butiken (ej nätbutiken ännu)


Idag har det regnat mest hela dagen och höstförkylningarna har börjat komma här till Bolagsvillan...

Det blir till att tända ljus och ha en mysig innekväll. Jag drar fram tjockaste filtarna varenda kväll nu))😊

(Ja om jag inte ändrar mig och sticker ut en runda, man vet ju aldrig med mig)
I så fall blir det en promenix med en podd)
Ikväll ska jag inte springa, för blött i skogen för det, det blir regnstövlar på fötterna istället))

Hoppas du får en fin kväll!

Höstiga hälsningar M

Inga kommentarer: