fredag 24 februari 2017

Vinter men med en känsla av vår...


Vilket ljus det var att vakna till idag...

Ja inte för att jag längtar efter snö men jag säger bara ljuset...

Ljuset!

Som jag ju längtar ihjäl mig efter och idag var det här!

Och världen var vackert vit.

Så när världen blev till vinter så satsar jag på grönt!


Med en vårblommande blus 
och på det gröna temat så visar jag den nya vårgröna färgen på blomsterknippesfjädrarna som vi är många som älskar...


 När jag drog upp rullgardinen idag morse var jag tvungen att ta ett kort för det var så fint med solen över dammen...


Lite februari snö hemma...



En trädgård i vintervila är så fin i snötäcke...



En annan modell på fjädrar är de som heter vippa.

Krusiga vackra och inte de där gamla vanliga modellerna men ej heller samma som blomsterknippesfjädrarna...


Jag visade en bild från Formex i ett inlägg i januari att jag beställt dessa blå och nu har vi fått hem dem.


Fjädrarna hittas så klart i butik och nätbutik.

Fredagshälsningar!💙

Inga kommentarer: