torsdag 2 februari 2017

Storefactory Scandinavia


Igår hade vi fullt upp med att plocka upp nya varor.

Tar så mycket längre tid än vad man kan tro...

Men spännande...SÅ KLART!

Vad har jag beställt, vad för fint kom hem nu...

Storefactory Scandinavia skulle jag beställt från redan i höstas när jag såg dem som nytt märke på Formex men andra beställningar kom emellan och så tänkte jag då att ja men jag väntar väl..

Och sen dess har jag gått och suktat lite (eller mycket!) efter deras fina grejer och nu äntligen är jag stolt återförsäljare av deras produkter!



Dessa rena enkla ljuslyktor är så läckra för man kan fylla runt ljuskoppen med tex vatten och lägga dit en murgrönsranka...
Detta eftersom ljuslyktan inuti har en egen ljuskopp till värmeljuset, fiffigt eller hur?!

Här jag jag lagt lite grönt under för det är också väldigt fint just när en ljuslykta är så genomskinlig så blir det en extra dimension.


Våfflade plädar från Olsson & Jensen är även de en vårnyhet.
Lika fina att lägga som sängöverkast som att lägga i soffan eller fåtöljen.
De har den mjuka sköna känslan då de är våfflade och i 100% bomull.





De fina nyheterna finns i nätbutiken.


Nu på morgonen har jag planerat ett par nya recept jag ska testa i helgen så det ser jag fram emot...
Har fastnat i träsket av att göra samma gamla beprövade recept hela tiden och det känns tråkigt...Men ibland saknas motivation och tid att leta upp nya saker att laga...Känns det igen?!


Och idag ska jag hämta mina nya glasögon...Wiehoo!
Ska bli skönt att få ordning på det.

Och telefonen plingade precis att ett nytt pass också var och hämta...

Tror jag prioriterar glasögonen först! (man ska ju hinna jobba lite också...)
Bor man på landet är det nämligen inte bara att susa ner på stan och hämta allt i ett kick!

Fin torsdag!

Inga kommentarer: