måndag 6 februari 2017

Omskyltat!


Tänk att en måndag med jämngrå himmel och små nyvakna virvlande snöflingor som kan verka alldeles småtrist kan bli så himla härlig...

Och det bara för att;

jag har gjort något kul idag och skyltat om,
 och det ger mig sånt hopp om vår och ljus fast att vädret visar allt annat...
Det ger mig "nya vibbar glädje"!


Att omge sig med färger och fina saker det må vara materiellt men det ger verkligen ny energi när man kan tycka att det är lite "same same" och man längtar efter vår så det är nästintill olidligt...

Jag satte det härligaste av blått i skylten ihop med genomskinligt glas och stråväskor och det känns genast som att dagarna till ljuset är närmre...

Vi har ju fått hem så mycket nytt fint nu så en omkyltning blev toppen.


Lo-ika favoritkoftan har vi nu fått hem till butiken i marinblått...
Så snygg!

(ska peta in den i webshopen sen också...)


Tine K kommer med ett alldeles underbart nytt mönster på servetter denna säsong och de har jag tagit hem i den ljuvliga blå/vita färgen...


Stråväska i liten mindre modell.
Bra till förvaring.
(Tine K)



Facett ljuskopparna i klarglas från Tine K finns det påfyllt av...
Och den nya italienska keramiken har fått mycket beröm sen den kom hem...


Glasbollar till värmeljus,... så skira enkla...
Storefactory Scandinavia.








Annars är mitt mål idag att måla klart i Erics rum.

Sen blir det kvällsmys till bästa Husdrömmar på ettan.

Hoppas ni har en fin måndag!

Inga kommentarer: