fredag 16 december 2016

Checklistan


Så blev det sista helgen innan julen...

Julen ska maxas och fixas.

På mitt schema står;
jobba
ta in granen
klä granen och pynta här och där
göra lite julgodis
städa huset
vira in julklappar

Ja...
Mer än så hinns inte.
Jag hoppas däremot att jag kan sätta bock på allt ovan.
Check!


Igår satte vi fram årets pepparkakshus och Olivia har i år gjort två stycken.
Måste fota dem i hyffsat ljus i helgen. Lade ut en bild på instagram igår som vi tog på kvällen när handen lagts på sista kristyren...
Och den där doften som pepparkakshus sprider i huset...Åh vad jag tycker om den.

Jag vill ha jul, jul, jul i både doft och synintryck.



Så här ser verkligheten ut i min verkstad...


Blommor och grejer och projekt på var ledig bänk.



Idag har vi åter igen varit inbäddade i ett vackert frosttäcke och det enda som saknas denna fredag är solen.

Den blå timmen har redan börjat falla...

Med andra ord en typisk decemberdag med lite ljus...

Fin fredag nu och tack för att ni tittar in.

K R A M

Inga kommentarer: