fredag 25 november 2016

Black Friday erbjudanden!


Eftersom det är Black Friday idag så kör vi under dagen 20% rabatt på långkoftor, t-shirts, ponchos och utvalda smycken (gäller ej byxorna och kavajerna).
Så passa på om du är sugen på något av dessa.
Jag älskar själv det sköna materialet och enkelheten i dessa plagg.



Bara några exempelbilder...
Kika in i nätbutiken på kläder och smycken.



Hemma igår kväll så fick jag upp de flesta av mina stjärnor och adventsljusstakar...
Lite är det så klart kvar, ni vet man känner åh men där skulle jag också ha något och där skulle kanske det där vara...ja ni vet, man funderar och vill att det ska bli så bra och så mysigt som möjligt,
Och så blir man lite trött när något inte lyser, i år hade jag lite osis där (lyckades ta sönder en pappstjärna tex som jag älskar), men det är nu löst...
Vissa belysningar är ju bara så viktiga för att det ska bli bra (andra stjärnor och elljustakar mindre viktiga...)

Jag pustar i alla fall ut nu när det mesta är gjort hemma så jag kan ägna min tid och kraft åt jobbet och slänga mig i soffan/sängen när man trillar hem framåt småtimmarna...


Dessa supersöta hjärtan är sprillans nya och finns även de i nätbutiken.
Söta både i julgranen, i en lärkgren, som hängande dekoration i ett fönster osv...



Förutom adventsljusstakar hittar ni även kalenderljus hos oss.

Ha en strålande fredag!

Inga kommentarer: