tisdag 26 januari 2016

Nya favoriter.


Det ligger lite is kvar på dammen, 
små plättar av snö här och där...
Så man inte ska glömma bort den, 
vintern.

För idag började den töa bort på riktigt.
Satte fart och smälte så allt det vita vackra mest skulle bli...
ja...så där januari grått...


Jag önskar mest nu att jag ska bli riktigt frisk så jag kan motionera.

Åh vad jag längtar efter det.
Är på god väg men attans vad det satt segt i kroppen efter detta "angreppet".




Nytt fint från favoriten Tine K.
Pläd, silkespennor och den vita urnan finns nu i nätbutiken.

Blå marockansk keramik som ni skymtar längre ner kommer dit imorgon.
Och jag lovar det är en fantastisk blå, det kommenterade tom Olivia, 
och oftast säger de inget för de är så vana med all nya saker som anländer...
Men det är verkligen roligt när de säger "Åh vad fint!"



Bed time stories...
Läser just nu en så spännande bok av Ninni Schulman som heter Vår egen lilla hemlighet.
Ett boktips alltså.




Tine K har i vår en ny storlek på sina servetter.
Cocktailservett.

Perfekt om man inte ska duka till middag men vill ha servetter, vilket man ju vill till alla slags bjudningar om det ska vara lite extra.


Idag har vi fått påfyllning av Iris Lights.

Ljus (och gärna mysljus) behöver man ju verkligen dessa dagar!

Kram

Inga kommentarer: