torsdag 28 januari 2016

Iris Lights Spring News,- och ett PS.


En av vårens nyheter från Iris Lights är färgmixen Spring.

Den här är bara hur fin som helst...
Milda, söta, våriga färger.

Lätt att gilla helt enkelt.

Upplagda i nätbutiken och påfyllt med storsäljaren Pure White.



Breeze...

Dessa slingor är ju så tacksamma att mysa till ett hem med.
Att lägga över ett skåp, en hylla, hänga i ett fönster, på en stege, i en glasburk, i ett mörkt hörn, i ett barnrum, i ett vardagsrum, i en hall...ja de passar överallt och blir ett fint blickfång!


 Mjuka behagliga färger i Breeze...

Och en ny vacker vårkombination!
California!

Fräsch och milt fin och glad.



Tack för era synpunkter igår.

Klart vi inte kan hoppa över januari.
Var månad har sitt och när vintern är vit kan denna månad vara magiskt fin.

Sista helgen för denna månad närmar sig och jag ska i alla fall fixa hemma för vintermys, laga god mat (gryta med långkok) och städa och piffa.
Känner att energin börjar komma tillbaka efter krassligheten också.
Efterlängtat.
Hängde upp en ny spegel igår och röjde så smått...
Sånt som gör mig glad att känna att det är lite ordning på torpet vilket jag inte orkat efter att jag blev sjuk.

Men nu börjar jag vakna till liv!

Hej hopp och på återseende!

PS; 
Kollar ni på Vänligen Lars Lerin på SVT1 på onsdagar kl 21?
Ett bra och eftertänksamt program tycker jag.
(Så där, det blev ett litet TV-tips också.)
Som Leif GW Persson sade i gårdagens program, Alla dagar är inte bra men alla dagar är inte dåliga.
Ja nåt sånt sade han...Tyckte det var fint i sin simpla enkelhet.


Fin torsdag!
Kram!

Inga kommentarer: