fredag 10 oktober 2014

Så var det omskyltat höst!

 
Omskyltat och höstfint!
 
Hej!
 
Ja så var det fredag igen!
Härligt!
 
Med fredag på agendan måste man ju laga extra god mat och mysa till det eller hur...
 
Jag har varit ute i den fantastiska skogen och sprungit de senaste tre kvällarna så denna kväll blir det baaara slappa och äta gott och mysa med tända ljus och TV.
 
Vad gör man för god mat en fredag då?
Jag tänkte idag laga Glenn Strömbergs pasta och göra smördegsrullar med tapenade till förrätt.
 




 Vad jag älskar dessa sakerna jag har i skylten nu!
Mestadels är det nyheter från House Doctor men även nytt från bla Tine K Home, som de snygga väggkorgarna som kom hem igår.
Perfekta för förvaring i bla hallen och fina läderhandtag att hänga upp dem i.
 
 
Något som det blev rusning efter idag morse var stjärnljusstakarna från House Doctor som syns på bilden ovan.
Hel galet.
De tog slut i ett naffs...
 

 Skyltningen går i brunt, natur och mässing.
 
Nedan Eos feather lamp i storlek Medium.
Underbara lampan som jag även har hemma och den är tokvacker, men jag har storlek Large i sovrumstaket.
Rekommenderas verkligen.
 


 
Önskar er en riktigt härlig och mysig fredag!
 
KRAM!
 
PS; idag fick vi hem adventsbelysning!
Jag kommer att fota och lägga in i nätbutiken nästa vecka.
I butiken kommer den upp först efter Alla helgona.

1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Härliga, mustiga färger! Mycket kopparfärgat och svart - det är precis vad man trivs med nu i höst! Mycket smakfullt i din skylt!

Kram // AH