onsdag 8 oktober 2014

Är det förbjudet eller...


 
Godkväll finaste!
 
Alltså jag kan inte hjälpa det men jag har lite advenstfeeling...(hjälp är det tillåtet?!!).
 Men det är bara så roligt med ALLT som har med det att göra!
Och vi packar upp saker som hör till den tiden och det anmäls till adventspyssel och jag funderar på julen allmänt i butiken så det är kanske inte konstigt att man känner att det är nära och att det är roligt!

 
Det blev väldigt bra och nästan lite adventsmysigt (haha...!) när Iris Lights slingan snowball flyttade ner från sovrummet och virades upp i min största lärkgren i högsta urnan och sen placerades på det vita skåpet i stora rummet.
Tur vi har högt i tak för det gick preciiiis!
 

 
Idag kom en leverans från House Doctor som gjorde dagen till en fest!
Underbara saker till butiken och en hett efterlängtad möbel till mig!
Så himla bra det blev också när den kom på plats hemma hos oss!
 
Men mer om det imorgon.


Här är i alla fall några favoriter och storsäljare i repris som åter finns i lager och som hittas i nätbutiken.

 

Ses snart.
Jag har så mycket fint att visa nu...
 
Kram

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Vet du...jag tände första ljusslingan uppe på ett skåp för med än en vecka sedan... :-)

Kram // AH

Laila sa...

Klart man vill ha ljus nu när dagarna blir kortare och kortare. Vi är ju inne i den mörkare delen av året. Just mu känns sommaren så avlägsen.
Finns så mycket fint i din webshop...så man får svårt att låta bli att beställa ännu mera.