fredag 11 juli 2014

Sommarkväll i Båstad...

 
 Dags för sommartradition med jumboräckmacka på Fiskekajen i Båstad!

 
Sååå god den är!
Sommar på en tallrik med utsikt över hamnen...
 
 
Hej hopp!
 
Åh ni som har semester nu har ju bara haft bästa bästa vädret denna veckan!
 
Så här är det när den svenska sommaren visar sig från sin allra bästa sida...
Och då är det inte mycket som slår det tycker jag...
 
Igår kväll fick vi också smaka på känslan av semester när vi hälsade på vänner i Båstad.
 
Där är det denna vecka tennisvecka, om nu någon missat det, så då är det förstås extra extra av allt där!
Stora båtar, partypeople och allt det andra som hör till...
 
 
Och vilken kväll det var...
Som en sommarkväll på Rivieran,- värme, värme och vindstilla och vackert...

 
Så fint vi har det här i våra trakter.
Hade det inte varit för att man behöver miljöombyte ibland så hade man inte behövt ta sig någon annanstans än runt dessa platser, skogar, vidder och hav.
 
 
Sommaren levererar!
 

 
Eric och jag
 och... 
min fina lilla bästis Magdalena som jag haft genom alla tider och år...


Wille och Moa
 
Efter god mat, båttur och sommarglass så blev det förstås party natten lång med Moet Champagne...)))!!

 
Haha...Nja...
Inte direkt...och inte natten lång, bara till tolv för idag var det ju jobb, men roligt hade vi!
Och det utan någon alkohol alls...jo en liten halv nubbe som de tokdisco spelande och dansande danska killarna med stort damsällskap i båten mittemot levererade...
Underhållning på grannbåt kallas det!
 Bättre tryck hade de där än på den största flådigaste båten mitt inne i "titta på mig området"!
Man har inte roligare än man gör sig!
 
 
Ha en fantastisk fredag!
 
KRAM


Inga kommentarer: