söndag 22 september 2013

Söndag

 
Söndag.
Tända ljus, kaffe, tidningar, doft av nyrostat bröd och stekt bacon och ägg...
Så brukar det vara här om söndagarna...
 
Skönt att lata sig en stund på morgonen/förmiddagen innan man sätter fart med allt man vill och ska.
 
 
Innan stängning igår gjorde jag dessa dubbelkransar på små halmstommar
 
Fotade dem mot den blå porten...
och den svarta dörren...
 
Passar finfint till vilken som eller hur?!
 
 
Nu finns det mängder att plocka av ute så varför inte passa på att göra sin egen krans?
 
Mellan bär och annat jag har lust att använda har jag ofta spansk mossa.
Finns att köpa i blomsterbutiker.
 
 
Skön söndag på Er!
 
Kram


4 kommentarer:

OlgaA sa...

Hej!

Vi har regnet ute, så plocka lite i skogen går inte... Men jag hinner nog ändå ... Använda naturen i inredningen är mycket roligt!

Låter som en mysig frukost!

kram/Olg@

Systeryster och jag .... sa...

tjusiga kransar

Inger sa...

Du binder så otroligt fina kransar. Jag skulle mer än gärna äga en av dem. Dina bilder inspirerar!

M.A.R.K.I sa...

Beautiful ..... Marki