torsdag 26 september 2013

En torsdag i september...

 
Så blev det ännu en vacker strålande höstdag...
 
Denna kransen får symbolisera kärleken till hösten,- från mig till dig...
 
Jag ser inte hösten som "usch nu blir det så mörkt och tråkigt" som en del säger, nej nu blir det mörkt och mysigt tänker jag!
 
Idag har jag bla varit iväg på en rolig liten fotografering, med kor som åskådare, så nu har jag lite bilder att redigera och gå igenom ikväll...
 
 
 
Hoppas ni också haft en bra dag!
 
Kram


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr ser jag hösten som usch och fy. Visst är det mysigt att tända ljus och krypa upp i soffan under en filt MEN jag fryser!

Systeryster och jag .... sa...

underbara saker du visar på din blogg
så fina

Fru Z sa...

ÅÅh, så fin krans! Verkligen* Skön höstkväll till dig!

fröken knopp sa...

Vackert, vackert!!
O visst är hösten under?! Jag älskar den jag också!!

Kramar Elin

Anonym sa...

Otroligt vacker krans <3
/Kram