lördag 17 april 2010

Bloggmöte!




Hej på er ni fina rara!
Idag på morgonen hade jag så härligt bloggbesök i butiken! Den söta vita ranunkeln Marie och lika söta Lilla Blanka Mia kom förbi på sitt helgäventyr. Marie har jag träffat en gång innan och det kändes verkligen som att det inte var länge sedan vi sågs... Så roligt att träffas och prata "bloggsnack". Kan säga att jag ser framemot att få se bilder från deras resa sedan...det var roliga äventyr de var ute på även denna gång!

Jag fick så söta urtavlor av dem!!! Hade inga innan och givetvis åkte jag direkt hem och lade upp dem på en bricka i stora rummet!

Tack goa ni!
Det är verkligen såå roligt att träffas ibland! Man "möts" ju annars till vardags genom att läsa hos varandra och se på varandras bilder, men att ses på riktigt är lite extra krydda måste man ju tillstå...

Ja, nu ska jag ut och springa på lätta glada steg innan det är dags att göra sig lite fin och åka iväg och bli bjuden på grillat...Sämre kan man ha det en lördag!

Kram och tack för att ni skrev så uppmuntrande ord igår! Ni är toppen!

6 kommentarer:

EvaB sa...

Så sött med vitsippor! Är det en soppterrin ur Rörstrands Greta i bakgrunden? Jag har ärvda(från svärmor Greta)såsskålen med en planterad murgröna i.

Önskar God lördagsgrillkväll!
EvaB

fröken knopp sa...

Vilket fantastikt besök!! Lyckliga du!! tihi..

Hoppas att du får en lika härlig söndag imon!!

Varma Kramar Elin

Vintage House sa...

Åh vad härligt med lite besök:)
söta urtavlor...
ha nu en härlig grillkväll
kram
sandra

Karin Lindström sa...

Hej Mariette!

Vad roligt att få så trevligt besök, kan tro att du blev glad;) Så rara de är som hade med sig en present till dig också!

Hoppas allt är bra! Man hinner ju inte blogga lika mycket nu, eller vill kanske jag ska säga. Jag vill bara vara ute så mycket det går och då blir det inte lika mycket tid vid datorn. Desto roligare är det när man får tid att kika in till dig och allt vackert du visar. Din butik ser så ljuvlig ut, jag önskar det inte var så långt bara!
Ha nu en trevlig grillkväll och en skön Söndag! Här ska vi ha barnkalas, min lilla blir tre imorgon;)

Många kramar
Karin

VITA NYANSER sa...

Så fina bilder, ranunklerna här nedan är underbara! Ha en bra fortsättning på helgen!

Tack för ha-det-bra-på-semester-hälsningen!
Kram L-L

Millas hem sa...

Åh, vad mysigt med ett sådant besök! Ja, de är jätterara de där båda tjejerna, hur mysiga som helst!

Fina urtavlor du fick, här har du en till som har varit på jakt länge efter sådana. Rätt vad det är dyker de nog upp!

Mmm, ska bli spännande att se deras bilder från ett förmodligen kanonroligt helgäventyr!=))
Om de nu visar några, vill säga! =))

Kram Camilla