onsdag 22 februari 2017

Den nya hårfärgen.


Hej Hopp.

Jobba lite, fixa beställningar och ordrar, sen susa iväg på shopping med Olivia och Eric, jobba lite till,  butiken stänger, sen sno ihop en kvällsmat, en blåsig promenad och nu är vi här...
Framför TV;n och Sveriges Mästerkock.

En lyckad utflykt till Väla blev det i alla fall idag,
 så alla nöjda och glada!

Viktigt.

Jag har inte hunnit knäppa av ett enda kort idag så därför blir det några till på min nya hårfärg från igår.

En kall blond.



Håret är "kort" i axellängd...
En lite längre page.


Lite roligt att prova kläder när man precis bytt hårfärg för då passar man i andra färger.
Det där med nyanser är viktigt och jag känner alltid av det när jag är nyfriserad...

Det var mycket fina vårfärger i butikerna nu och jag gillar rosa, gult (ja jag gillar gult!), grönt, blått...
Härliga fräscha pasteller.
Och blommor och prickar...

Och svart och leopard är också favoriter.

Men vad som är riktigt trendigt i vår är annars palmen!

På kläder och i inredning som tapeter och detaljer...

Kul.

Jag botaniserade lite på bokrean också men köpte inget!
Varför gjorde jag inte det...

Ångrar att jag inte köpte några kokböcker, får nog klicka hem dem på nätet istället.


(alla bilder tagna med I-phone)

En liten håruppsättning med små nålar...

Romantiskt kvinnligt...

Gillar´t.

"Mamma, det känns ändå som sportlov nu för du har inte jobbat lika mycket denna veckan som innan när du kom hem sent varenda kväll."

Såååå skönt att höra kände jag.
Små saker som gör en glad...

Kram!

Inga kommentarer: