tisdag 14 oktober 2014

Mera belysning!


 
Hej i hösten.
 
 
Idag har jag fotograferat mera belysning.
I nätbutiken lägger jag in detta nu,
 i butiken på plats hänger jag inte upp adventsbelysning förrän efter Alla Helgons Helgen.
 
Då är mörkret kompakt och det är galet mysigt att få ha mycket stämningsljus runt omkring sig. Men det passar inte in att hänga upp det där ännu.
Men som sagt, på nätet finns det tidigare.
Och det är ingen tvekan om att ni är många som törstar efter ljus lika mycket som jag.
 
Här kommer några bilder på nytt idag som jag valt ut med omsorg och känt är personliga favoriter, ihop med de andra stjärnorna och slingorna som lagts ut innan i veckan.
 








 
Allt som finns i nätbutiken finns förstås även i butiken även om det kanske inte är framplockat. Det är bara att fråga efter det.
 
 
Ses snart igen.
 
Kram

1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Olika slags slingor och mysbelysning hör till sånt som jag vill köpa fler av till varje ny vintersäsong. Kanske lite, lite tidigt än, men i november har jag redan flera slingor uppe! Min favorit på dina bilder är hjärtat. Mycket snyggt!

Kram // AH