tisdag 4 december 2012

Mörkare look!

 
Vinterfärg var det nu!
 
 
Hej Hej!
 
Kollar givetvis på Småstadsdrottningar på trean och lägger samtidigt in några bilder på den nya hårfärgen som jag lovade.
 
För nu är det mörkt igen...
Det är min vinterfärg det!
 
Tycker det stämmer bättre när jag blir så blek som jag blir denna årstid...
(Ja typ vit och genomskinlig....*haha*... )
 

 
Var och fixade håret hos bästa Johanna på Salong Fina i Knäred.
Ny färg och extensions så man kan göra de där håruppsättningarna jag gillar så mycket!
 

 

 
Min lilla mamma tog ett gäng med kort när jag kom från frisören, får ofta den frågan, vem tar korten på dig (och det är min mamma eller Olivia).
 
Alltid en ny fin håruppsättning när jag kommer från Salong Fina och denna gång ville jag bara ha en fläta, så då blev det fiskbensfläta och lite extra finess med håret fint snurrat runtom...
 
 
Snart ska jag kolla på lördagens missade avsnitt av Så mycket bättre, det ser jag fram emot!
 
Må så gott!


14 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så fin färg och vilken härlig fläta! Passade jättebra på dig! Fina kort din mamma tagit. Kram Suss

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilken fin färg! Riktigt fint med den långa flätan också:)
Så mysig din butik ser ut ....
Stor Kram Annelie ♥

Källeboda lantliv sa...

Du är alltid snygg! Vilken färg som helst .. Modig är du iallafall .. Kram jeanette

Anonym sa...

Hej

Sååå FIN Du blev
Läser och följer dej härinne dagligen
Tack för allt fint du visar!!

Mvh
Louise i Vänersborg

Lilla Blanka sa...

Åhh vad fint det blev, du passar jättebra i "vinterfärgen" ♥
fast du är alltid fin :)

Vad långt hår hon fått, tänkte jag. Så det är lösa extensions eller har du förlängt håret "permanent" liksom?

Kraaaam
Mia

lena sa...

Hej, --- vacker--- ha det gott Lena

Tusenfröjd sa...

Snyggt! Och grymmaste flätan... fast den tar en evighet att göra!
Ha det bäst /Liv

LOPPISLIV sa...

Jättefin är du i din nya "vinterfärg" men en skönhet klär i allt och det stämmer, du är lika snygg i ljust som mörkt hår!

Vilken underbar fiskbensfläta :-)

Ha en underbar dag!!
Kraaaam Paula

UlricaA sa...

Det är härligt med lite färg såhär i bleka vintertiden! Snygg är du i den färgen!

Casa of Mia sa...

Väldigt snyggt, kram

Maria i Lilla villa vita sa...

Fina du!

Härlig färg och vilken fantastisk fläta!

Kram Maria

Snäckskalsdalen. sa...

Fint med slingorna i! Annars är ju jag alltid lite avis på alla som är rågblonda av naturen.....går och bleker slingor, grå, sen många år tillbaka, mörk rått är inte kul - det är jag naturligt. Och du säger genomskinlig hy, ja, det har jag också med blå och gröna toner i - jättekul!
Agneta kram

Åsa sa...

supersnyggt blev det...när jag ser dina håruppsättningar blir jag sugen på långt hår ;-)
kram Åsa

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jättefin färg som du passar suveränt i :)
Visst känner man sig lite blek och glåmig nu, men du är ju alltid lika fin :)
Kram
Jessica