tisdag 11 december 2012

Julklappar,- *check*...

 
Bild Watt & Veke
 
 
Godkväll på Er!
 
Jag tyckte den här bilden var så söt när jag hittade den ikväll i min inkorg från Watt & Veke.
Visst symboliserar den så mycket av vad julen handlar om, nämligen barnens tindrande ögon och stora förväntan inramat av värme och ljus...
 
 
Här hemma har jag nu trasslat mig ur julpapper och presentsnören och känner att julklappsläget är under kontroll. Det mesta är fixat, köpt och inslaget och därmed kan jag ägna mig åt andra julmysiga saker.
 
Decemberglittriga hälsningar
*Mariette*

5 kommentarer:

Marie sa...

Jättemysig bild!!!

Här är också julklapparna fixade sen ett tag tillbaka, ska bara slå in dem också.

Kram Kram
Marie

Hemma på Sjuan sa...

Så fin bild!
Duktig du är som redan är färdig med julklapparna. Mitt mål är att bli färdig till helgen :) Kram Suss

Mathias Emil sa...

Meget, meget idyllisk.
Alle de bedste (jule)hilsener fra Danmark
Mathias

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken härlig bild!
Kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Julklapparna är även här inhandlade och klara bara lite papper och snören kvar.
Ha en fin dag/Theres