måndag 31 december 2012

Gott Nytt År!

 
Alla bilder Sköna Hem
 
Hej Nyårsafton och bästa finaste Ni!
 
Jag står just nu i köket och fixar kvällens efterrätt som blir vit choklad pannacotta med hallonsås och havreflarn.
 
Men jag vill bara säga tusen tack för hälsningar som man blir alldeles rörd av!
Det är guldkant på tillvaron tro mig!
 
Och så vill jag önska er en riktigt härlig nyårsafton som förhoppningsvis blir så fin och mysig som ni önskar och hoppas.
 

 
***Gott Nytt År***
 
 så ses vi 2013!
 
 
KRAM!

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbart festliga bilder! Önskar dig en gott slut på detta år och ett riktigt Gott Nytt 2013!
Kram,
Regina

Norregård sa...

Gott Nytt År fina Mariette:))
Vilket fantastiskt år du haft!!

Kram Malin

Anonym sa...

Gott nytt år goa du....Kramar Anna å barnen

Lilla Blanka sa...

God Nytt År fina bloggvän!

Hoppas att jag kan besöka dig igen 2013, det var nog 2010 jag och Marie var hos dig, så det är dags med ett nytt besök kan man säga, hihi

Kram och ha det fint!
Mia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Gott Nytt År fina goa Mariette.
Stor kram
Jessica

G:a Affären sa...

Jag tycker också om årskrönikor och din var trevlig med många fina bilder. Apropå paraplyer, min systerdotter fick ett sådant från dig och är fortfarande så glad över det!

Tack för julhälsningen hos mig.

Jag önskar Dig Ett GOTT NYTT ÅR!

Kramar
Cia

Källeboda lantliv sa...

ja tack för all din inspiration med både inredning å recept...du ger massor av energi ...har du receptet på panacottan ? det lät gott ! ha en bra start på dit nyår nu ..kram jeanette

In my house sa...

Önskar dig ett
Mysigt,
Friskt,
&
Lyckligt nytt år


kram josse