onsdag 20 december 2017

Idag onsdag.


 Hej Hej.

Nej jag ska inte ut och resa över julen...😉

Vi ska bara vara hemma för äntligen kommer hela familjen hem efter veckor!

Men min snygga mössa som också värmer superskönt och är så mjuk och go hittar ni i nätbutiken och idag den 20 december kör vi en favorit i repris och har fraktfritt på smycken, kläder och assecoarer.

Erbjudandet kan ej kombineras med köp från andra varugrupper.

Välj Hämta hos Tulipa när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-

Gäller idag den 20 december.



Idag morse innan vi öppnat och blommor skulle levereras och det var allmänt kaos innan öppning för att hinna så knackar det på dörren...

Och ett bud med en julklapp kom.

Men hur glad och överraskad blir man inte..?
TOTALT överraskad så himla roligt!


Min stråväska är från Tine K och används även som prydnad hemma hos mig för den är så snygg))



Nu ska jag jobba på.

Massvis att stå i.

Varmt välkomna till butiken.

Vi har julgrupper, ljusgrupper, snittblommor och buketter.
Presenter som bla smycken, inredning från olika härliga märken och ute på gården antikt.

Butiken är helt enkelt full av härligt och fint!
Och vi slår mer än gärna in dina paket som julklappar.

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer: