fredag 9 maj 2014

Trevlig fredag!

 
På matsalsbordet.
Äppelblom och Tine K ljuskoppar i finaste sommarblått...
 
 
Hej!
 
Hoppas ni har en bra fredag!
Här skiner solen och det är riktigt varmt...
 
Jag gläds åt att få trädgårdsjobba lite denna helg.
Mina land längtar efter mig, men maskrosorna i gräset lägger jag aldrig någon energi på, det får prioriteras bort. Vi har för stor gräsmatta och tomt för det.
Och eftersträvar man inte det perfekta så smälter det småvilda ihop ganska bra ändå...haha...
 
Vi har ju finaste utsikten som ändå alltid stjäl uppmärksamheten...
 
 
Lampan ovanför matbordet har jag tidigare sålt i butiken.
Ljuskopparna från Tine K finns i min nätbutik.
Vitrinskåp Europa Möbler.
Stolar är målade omklädda från min butik och matgruppen har jag köpt hos en antikhandlare.
 
 
Vad äter ni för gott en fredag?
Ikväll blir det här hos oss hemgjord pizza med ungersk salami, skinka, ananas, fetaost och basilika mm och så den där rabarberpajen jag aldrig hann med igår den ska röras ihop idag...
 
Ha en riktigt skön fredag!
 
Kram!


Inga kommentarer: