torsdag 29 augusti 2013

Puffar och brickbord...

 
Ja nu finns de hemma...
 
De finaste puffarna och brickborden och ny läcker svart/vit marockansk keramik.
Väldigt glad för det är jag!
 
Och jag vet ju att jag inte är ensam om att älska dessa grejer...



 
 
 
De nya sakerna hittar du här!
 
 
Efter jobbet idag hoppas jag att vi kan börja få ordning i Olivias rum där nya tapeter kom upp igår kväll.
Hennes "walk in closet" är klar och jag har fått sortera bort massvis av grejer för att upplåta en hel skrubb till henne, så snällt av mig...*hihi*...))!
Lätt var det inte...
 
Vad gör man av allt man inte behöver men måste spara...
(Nu är jag verkligen ingen hamster men lite saker måste man behålla eller hur?)
 
Annars är det ju som bekant äppeltider.
Fick en kasse fallfrukt från Laholm igår och är så sugen att prova lite nya recept jag printade ut igår...
 
 
God Augusti torsdag på Er!


3 kommentarer:

Bakom dörr nr. 11 sa...

Åh, så mycket fint, vill ha allt :)
Ha en mysig torsdagkväll.
Kram Pia

Ekenäsliv sa...

Håller med föregående!! Så mycket man vill ha, men man skulle ju inte få plats med allt;-)
Jag har en ny rensningsrejd här nu, dax att lägga ut o sälja av...
Ha en fin helg!
Kram Anna

LantlivsAnette sa...

Sååå fina grejer som kommit till din butik..nu är det verkligen kul att jobba i butik, det kommer varor nästan varje dag..Kraaam Anette