tisdag 14 juni 2011

Att göra reklam för sig...

Dags att beställa nya flyers till butiken...
...funderar på denna bild...

Ja ni vet sådana där små bra reklamlappar med lite fakta om butiken i fråga,- och som jag är förvånad över hur populära de faktiskt är!
Trodde nog mer att man fick försöka få ut dem genom att dela ut dem... Men kunder tar dem gärna självmant och ganska ofta vill de dessutom ha dem på sina inslagna paket så det syns vart det är köpt!

Roligt.

Så med andra ord, har du butik och inga flyers, skaffa det är mitt tips till dig.

Dags att sova!

8 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Dessa flyers är absolut något man plockar på sig som kund, det blir som en souvenir från ett ställe man länge har längtat att besöka. Som din butik! Ha det gott,
Eija

Källeboda lantliv sa...

jag håller med föregående inlägg ..flyers är ett minne att ta med sig hem...det vill vi ha , om vi gillar butiken förstås ..ha en skön dag ..kram jeanette.kkallebodalantliv

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag håller absolut med ovanstående "talare"=)

Dessutom har du många vackra bilder att välja mellan att ha med på flyern till din butik. Kan tänka mig att det är roligt att välja bland bilderna för att göra en fin flyer (har du provat någon av bilderna på lila Gerberakeramik ist för de lila tofsarna? Jag tycker de är fantastiska!)

Önskar dig en underbar dag!
Kram,
Regina

n o r d i n g å r d e n sa...

Reklam är A och O. Och flyers är toppen! Jag älskar din butik, sortiment och känsla för smak! Mari.

Designe sa...

Ser jättefint ut! Kram :)

Snäckskalsdalen. sa...

Jag är en sådan kund, jag vill gärna plocka med mig flyers och visitkort osv, det är roligt att titta på när man kommer hem!
Agneta kram

liven sa...

Kjempefint...jeg hadde også plukket med meg et slikt :o)

Anonym sa...

Det är klart man tar flyers när man gillar butiken och gärna återkommer vilket jag gör:-)

kram