tisdag 9 juli 2024

Julitankar...


Nyheterna droppar in och vi har butiken öppen precis som vanligt.
Måndag-Fredag 9:30-17:30
Lördagar 9:30-13

Dagarna susar på och denna vecka hoppas jag att jag ska hinna träna i alla fall!
Det är två veckor sedan sist...längtar...😊
Men intensiva jobbdagar och en krasslig kropp har satt käppar i hjulet för just träning också.

Igår var jag på sjukhuset med min hand och fick träffa läkaren på ortopeden igen som nu hade magnetröntgen att tillgå av min tumme.
Det ser ut som att det blir operation, om inte handkirurgen säger något annat när jag ska träffa henne.
Men bägge handkirurgerna hade semester så en väntan till början av september innan jag får träffa henne....
Bir det operation blir det en viss kö tid och sedan gips och lång rehab...
Det känns så klart jättejobbigt.
Sjukskrivning och allt vad det innebär...

Men en sak i taget först nu.

Jag ska först träffa kirurg innan beslut fattas helt...



Några bilder på lite nyheter!






På återseende och hoppas ni har en sommar som är snäll mot er!

(Jag äter jordgubbar varje dag nu och tar så många sommardopp som möjligt!)

💗

Inga kommentarer: